banner banner banner banner banner please click one of these n you're doing me a favor

RULES in this BLOG

NO SCAM / SPAM COMMENTS
DO NOT SAY ANY INAPPROPRIATE / BAD WORDS
BE NICE TO ME & OTHER READERS
NO COPYING [FAQ]
NEED PEOPLE FOLLOWING MY BLOG [CONTACT] THANX
DO NOT ASK ME THE SAME QUESTIONS AGAIN AND AGAIN
NO POLITIC HERE
THANX FOR READING THIS RULE & ENJOY READING MY POSTS
more information, go to my FAQ page

tahukah korang ?

SALAM.... hye seme, lama x update blog kan hehe, sori lar korang...
ni aku nk bagitahu, pasal pakaian harian kita... korg tahu x macam mana nk bezakan ape yg salah pada pakaian tu? haaa, ni aku nk citer pasal t-shirt la, contoh mcm jersi bolasepak.. cam aku, jersi yg ak pakai jersi Real Madrid cam kt bawah ni


korang perhati betul2, nanti korg jumpa
sekarang ni mmg banyak t-shirt2 yg byk tanda salib ni... so, korang berhati-hatilah dlm membeli t-shirt... kalau aku, aku potong sulaman salib kt t-shirt tu hehehehe....

KillerKips: tetap terbaeeekkkkkk! -> C. Ronaldo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Zack Hazze said...

uisy...x prasan plak...tq bg tau...bleh ikut nasihat tuan blog...kasi potong itu sulaman...

KILLERKIPS said...

Zack Hazze , betol3 , hehe